רבים מאתנו מעורבים בפרויקטים מאוד גדולים בעבודה הכוללים לא מעט לחץ וכסף. כל הנתונים האלה מובילים לא פעם לוויכוחים שעלולים לפגוע בהמשך העבודה המשותפת או באינטרסים של כל אחד מהצדדים. מה עושים במצב כזה? והאם תמיד עורכי דין, תביעות ודיונים ארוכים בבתי המשפט הם הבחירה הנכונה או האופציה היחידה? התשובה היא כמובן לא. הליכי בוררות יכולים לקצר עבורכם את הדברים וגם לחסוך לכם לא מעט כסף, אז למה שלא תנסו את זה? בדרך הבוררות מדברים על הדברים ומנסים להגיע לעמק השווה בכל נקודה ועניין, כך שאין ספק שזו דרך נפלאה ליישב בעזרתה סכסוכים שונים. 

בוררות – כל היתרונות 

אתם עדיין מעט מתלבטים? לא בטוחים שגם במקרה שלכם וגם הסכסוך שאיתו אתם מתמודדים מתאים לתהליך כמו בוררות? אם כך, כדאי שתכירו את כל היתרונות של הליכים כאלה. הבוררות נוגעת בכל מה שמטריד אתכם, פורטת את הדברים לפרטים ומוצאת את הנקודה שתתאים לשני הצדדים. במקום לראות איפה ואיך אנחנו יכולים לפגוע בצד השני כדי לדאוג רק לאינטרסים שלנו, אנחנו מחפשים את הנקודות שבהן אנחנו יכולים לוותר. בצורה כזאת, כאשר כל אחד מהצדדים מוותר, התוצאה הרבה יותר טובה. בנוסף לכל אלה, כמובן שהבוררות תעלה לכם הרבה פחות כסף מאשר שנים של דיונים בבתי המשפט השונים ברחבי הארץ. בוררות היא גם הליך הרבה יותר מהיר ולכן שווה לשקול זאת בחיוב. 

לאיזה מרכז של בוררות כדאי לפנות? 

הרבה מומחים עובדים בתחום הזה ומציעים בו שירות, אך בפועל לא תמיד כולנו נותנים שירות באותה רמה. לכן אנחנו יכולים להבין מדוע אתם בדילמה, כי אם אתם כבר בוחרים בתהליך כזה, ברור שתרצו לבחור את המרכז הכי מתקדם ורציני שיש. כדאי לבדוק מה מציעים לכם בכל מקום, כמה עולה התהליך ואיפה השירות שתקבלו יהיה הכי טוב. מה שבטוח זה שאם תבחרו מרכז רציני לבוררות, תוכלו להיות בטוחים שלא תצטערו על כך כי כל הוויכוח שאיתו אתם מתמודדים יסתיים הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים.